»Turistični boni so ogromno prispevali k ohranjanju turistične ponudbe.«
»Na tak način se znajdemo, tako, da se bolj izplača vzeti paketno ponudbo, vendar je problem pri bonih ta, da paketne ponudbe, kjer je vključena hrana, ne moremo plačati z bonom.«
»Turistični boni so rešili naše turistično gospodarstvo. S tem ukrepom smo mu omogočili skoraj pol milijarde evrov. Prej smo bili v turizmu v več kot 70 odstotkih odvisni od tujih gostov, zdaj pa je situacija zelo drugačna.«
»Z vidika bonov je najbolj problematična Ljubljana, ker se ljudje niso odločili, da bi uporabili bone v Ljubljani. Zato so tudi nekateri hoteli imeli zelo inovativne pristope in so ponujali tudi kakšne bone za nakupovalne centre in podobne zadeve.«
»Ne smemo pa pozabiti tudi na multiplikativni učinek, saj se s tem zažene poraba skozi verigo proizvodnje v dejavnostih, povezanih s turizmom, kot so trgovina, kmetijstvo, prevozi, kultura in podobno.«
»O bonih in njihovi veljavnosti pravzaprav še nimamo natančnih informacij. Mislim pa, da ni prav, da bi zdaj kakršne koli cene spreminjali.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju